Atvertas silpnumas

IŠ mamos dienoraščio:
I dalis “Diena rūke“
II dalis “Užburianti kasdienybė“
III dalis “Žila moteris“

IŠ mamos dienoraščio IV dalis

Taip dažnai tiesiog velkuosi dienoje. Pastaruoju metu sunkiai vaidinu sukurtus gyvenimo vaidmenis. Net šypsotis sekasi sunkiai, kai tai darydavau tiesiog natūraliai. O kai jau šešioliką mėnesių nei vienos nakties neišsimiegi, – šypsotis sunkoka. Širdis skauda. Taip trūksta gyvybės išvargusiame mano kūne.

http://pinterest.com/pin/60306082486558474/Dienos rutinoje ir vaikų burzgesy dažnai norisi tiesiog išnykti, tapti nematomai, niekam nereikalingai. Būti tiesiog sau!

Nemoku užgniaužti noro kalbėti, dažnai išrėkti susikaupusį pyktį ar nusivylimą; kažko vis noriu ir to “kažko“ neturėjimas vis kankina. Skauda! Užeina “nebegalėjimo“ būsena.

Jei kreipčiausi į psichiatrą, man išrašytų miego atostogų, nes esu kamuojama nuolatinio nuovargio ir neišsenkančių pykčio emocijų. Po tokių proveržių, vis klausiu savęs: “kas aš tokia?“ Vargšė, deja be palaiminimo (iš Biblijos Mt 5,3). Tik ta, kuri nesusitvarko su savo emocijomis.

Ieškau draugijos, bet kur: internetinėje erdvėje, tiesiogiai ar telefonu. Taip, yra jausmas, kad nesinori būti nepatogiai ir gramzdinti kitą į savo sunkumus, bet išdrįstu! Man reikia! Dažnai susitikime imu verkti. Nemalonu, bet išlaisvina. Taip geriau, nei nematomas, vidinis verksmas, kuris labai skausmingas. O tikros ašaros atveria širdį ir susitikimą padaro tikrą, nuoširdų. Kiek daug kartų esu patyrusi, kai kalbiesi, esi šalia, bet nesusitinki, nes esi nesąžininga ir vaidini kitą. Apsimetinėji, kad viskas gerai ir esi stipri, kai iš ties jautiesi pačiu silpniausiu žmogumi pasaulyje. O tai nuodija širdį! Išdrįstu būti sąžininga ir atvira, išsipasakoju ir paprašau man reikiamos pagalbos ar patarimo. Atveriu savo tuštumą, kad esu netobula ir nebesusigaudau savo gyvenime; kad esu kamuojama pykčio ir nuovargio. Pasirodo, atvertas silpnumas, atveria ir kitos mamos tokį patį silpnumą. Dviese pasidaro lengviau!

Publikuota: www.daugiauneivirtuve.lt

Reklama

Parašykite komentarą

