Kaip radau svajonių darbą

Turiu svajonių darbą! Paklausite, kaip gi tokį radau?

Surasti mėgstamą darbą su mūsų kultūriniu lietuvišku požiūriu yra didelis iššūkis. Tokį darbą, kur eitum su džiaugsmu, save realizuotum ir jis tęstųsi visą gyvenimą. Dauguma tiesiog dirba, nes reikia duonos. Juk renkantis specialybę buvome verčiami mąstyti apie pinigus, o ne apie tai, kokia veikla tiktų mums.

O juk darbas užima beveik daugiausia mūsų gyvenimo laiko. Ir netinkamas pasirinkimas mus apiplėšia, apvogia mums skirtus produktyviausius gyvenimo metus!

Esu laiminga, kad neteko man šios būsenos patirti. Bet įsivaizduoju, jei reikėtų kasdien eiti ten, kur nenoriu, tikrai nesusitaikyčiau su varginga padėtimi ir svarstyčiau apie galimybes. Pasitikti iššūkį kažką keisti tikrai nelengva, bet įmanoma ir verta!

Štai mano patirtis, kuri padėjo rasti savo svajonių darbą.

Savęs pažinimas: žinojimas, kas “veža”

Pirmiausia, svarbu pažvelgti į save ir susivokti apie tai, ko noriu aš, kas man patinka ir ką aš sugebu.

Po ramaus pasikalbėjimo su savimi, laikas užduoti pagrindinį klausimą: “Kas man iš širdies patinka ir koks gi tas darbas galėtų būti, kuris suteiks man galimybę dirbti tai, kas man labai patinka?”

Ieškojimas ir bendravimas su tais, kurie dirba jūsų trokštamą darbą

Kitas mano žengtas žingsnis: bendravimas su mano trokštamos srities žmonėmis. Keli buvo arti pasiekiami, dar kitus, visai nepažįstamus išdrįsau pakviesti kavos ir padariau neformalų interviu. Visai nemažai iš šių žmonių sužinojau apie verslą, įmonės kūrimą, mokesčius, pasiūlą ir paklausą bei kitus svarbius aspektus.

Socialiniai ryšiai turi nemenką galią! Tai stipriai įtakojo mano apsisprendimą, kur link judėti, bei naujais kontaktais praplėčiau savo įtakos zoną.

Be galo svarbu į savo srities žmones žiūrėti ne kaip į konkurentus! Tuo įsitikinau. Vertėtų iš jų pasimokyti, pripažinti sukauptą patirtį ir nebijoti atsiverti. Mat daug pasiekę ir sėkmingi asmenys yra atviri dalintis!

Atiduoti širdį ir daug daug laiko

Po sukauptos informacijos, ateina laikas rasti pagaliau savo vietą. O pradėjus buvo be galo svarbu skirti visą savo širdį savo trokštamam darbui: planavimui, tikslams, pasiruošimui ir t.t.

Kai įsipareigojau atiduoti darbui geriausias savo galimybes, įvyko porą dalykų.

Pirma, dar aiškiau suvokiau, kad tai tikrai tikrai yra mano sfera.

Antra, tai nelengva! Taip, pradžioje ne visada būna lengva (man irgi ne!), tačiau matau, kaip viskas auga.

Žinau, kad galėjo įvykti ir trečias dalykas – supratimas, kad tai ne mano. Būtų skaudu ir neramu, bet ieškočiau toliau.

Bet kokiu atveju, atiduodant visą savo širdį į tai, ką mylime, atsakymas ir ateities aiškumas apsireiškia daug greičiau. Todėl verta nesustoti!

Svajonių darbas

Vienas iš svarbiausių gyvenimo tikslų yra pasirinkti darbą, kuris patiks ir geriausiai man atitiks. Rasti darbą, kur galiu naudoti savo talentus ir gebėjimus taip, jog jie tiesiog sužydėtų. O savęs realizavimas, dalinimasis savo sugebėjimais, suteikia džiaugsmą ir didžiulį pasitenkinimą bei prasmę. Tai ką dirbu, mane įkvepia tapti dar profesionalesne savo sferoje.

Ar jūs turite tokį darbą?

“Tai gyvenimo strategija, renkantis karjerą“ – norėčiau sušukti jaunam žmogui 🙂

Klausimas jums: jei turėtumėte visus jums reikalingus išteklius, kad dirbti svajonių kompanijoje ar sukurti verslą, ką trokštumėte daryti? Pasidalinkite komentaruose 😉

Komentarų: 3 Pridėkite savo

  1. Polina parašė:

    Tas žingsnis, kur oficialiai pradedi dirbti pačios sukurtoje darbovietėje, man buvo labai sunkus. Bet kai išdrįsti, viskas vyksta lengviau. Nors dabar kiekviena užklausa iš potencialaus kliento man stresą kelia. 🙂 Šiaip sakyčiau, kad mano abu darbai yra svajonių darbai, nors ir “stresovi“. 🙂 Įdomu, ar yra darbų be streso…

    Patinka

    1. dalyciux parašė:

      Na, darbų be streso tikriausiai nėra, bet esmė, man atrodo, kad didelis skirtumas, kur patiriam tą stresą: mėgstam, mylimam darbe, ar ten, kur nesinori eiti… Nemanai?

      Patinka

  2. IRENA parašė:

    Aš užsiimu mėgstama veikla,kuri man teikia malonumą,patinka bendrauti su žmonėmis,nes visada domiuosi naujovėmis ir patinka jomis dalintis su kitais.
    Informuoju-konsultuoju turinčius klausimų:
    Kaip susikurti sau darbo vietą.?
    Kaip gauti papildomas pajamas,prie jau gaunamų.?
    Kaip pradėti verslą su minimaliomis pinigų investicijomis.?
    Sveikatos ir grožio temomis
    Priimam į komandą žmones ,kurie ieško galimybių,gyventi kokybiškiau,įdomiau,prasmingiau,sveikiau,gražiau….ir nori padėti apie tai sužinoti kitiems

    Patinka

Parašykite komentarą