Poilsį nešančios mintys

Per pastaruosius ketverius metus nemažai dalykų įvyko mano gyvenime: emigracija į Vokietiją, antros dukros gimimas, dabar dar smulkaus mano širdžiai mielo verslo pradžia – Kindermusik mokyklėlė.

Kartais jaučiuosi prislėgta manyje verdančių emocijų. Todėl be galo branginu ramybės, poilsio, tylos akimirkas. Užsiplikau kavos su pienu ir atsiverčiu stalo knygą Bibliją. Tai knyga, kurioje visada rantu užuovėją, patarimą, poilsį širdžiai. Būdama rami kūnu, ne visada esu rami vidumi, tad Biblijos skaitiniai paglosto mano dvasią.

Svetur pradėti savo verslą, reiškia susitikti su iššūkiais. Be to noriu tinkamai ir toliau rūpintis savo šeima. Tad vis kreipiu savo širdies akis į šią knygą, ieškodama ramybės, padrąsinimo ir įkvėpimo. Tos tiesos, kuri sutvirtina tikėjimą nematomu…

Štai be galo gyvos man šios mintys!

Visa širdimi pasitikėk VIEŠPAČIU ir nesiremk vien tik įžvalga savo. Pripažink jį visur, ką tik darai, jis ištiesins tavo kelius. Pat 3, 5-6

Niekuo perdaug nesirūpinkite, bet visuose reikaluose malda ir prašymu su padėka jūsų troškimai tesidaro žinomi Dievui. Fil 4, 6

Taigi nesirūpinkite rytdiena, nes rytojus pats pasirūpins savimi. Kiekvienai dienai gana savo vargo. Mato 6, 34

Tu suteiki mano širdžiai daugiau džiaugsmo, negu grūdų derlius ir jauno vyno apstas. Ps 4, 8

Paveskite jam visus savo rūpesčius, nes jis jumis rūpinasi. 1 Pt 5, 7

Pats VIEŠPATS kovos už jus, o jūs nutilkite“. Iš 14, 14

Bet aš pasitikiu tavo ištikimu gerumu, mano širdis džiūgaus, nes tu mane išgelbėsi. Giedosiu VIEŠPAČIUI: „Jis man buvo geras!“ Ps 13, 6

Nusiramink, mano širdie, nes Dievas buvo man geras. Ps 116, 7

Vidinė ramybė be galo stipri, neabejotinai įtakojanti ne tik aplinką, bet ir žmones. Netgi jei išgyvenau nesėkmę, vaikai spiegia, namai apversti aukštyn kojom ir be galo ilga diena, tai man padeda išlaikyti pusiausvyrą.

Reklama

Parašykite komentarą

