Kava ir blynai. Ar tai apie mane?

Prisiminimuose labai dažnai keliauju į universitetą, kur dirbau su krikščionimis studentais – LKSB. Dažnai vienas su kitu dalindavomės sunkumais ir kaip juos išgyventi. Pažinojau tokių studentų, kurie stipriai stokojo. Vienas iš jų papasakojo, kad spintelėje turi produktų tik blynams išsikepti. Šiandien, būdama mama, negaliu įsivaizduoti tokios tikrovės. Tai būtų nemenkas iššūkis. Bet žinot, kaip šia istorija pasidalino šis jaunas žmogus? O gi su džiaugsmu, kad jis turi dar ko valgyti ir šiandien gali švęsti! Ir ne tik! Jis gali dar ir mus pavaišinti.

Šiandien, jau daugiau, nei po 15 metų aš tai prisimenu. Vis pažadinu savyje dėkingumą. Kai namuose nėra pakankamai produktų, visada galiu išsikepti blynų. Šis prisiminimas mane lydėjo tais momentais, kai su šeima išgyvenome sunkius finansinius iššūkius. Mes stokojome, bet visada turėjome ką valgyti!

Tikriausiai, kiekvienas iš mūsų esame patyrę stoką. Galbūt kai kurie iš jūsų tai išgyvena ir dabar. Savo gyvenime patyriau ir stoką, kai reikėjo kitų pagalbos, ir palaimintus laikus, kai apsčiai galėjau su kitais dalintis. Sunkiais momentais mokiausi dėkoti už mažus dalykus savo gyvenime. Tai taip svarbu!!!

Natūraliau skųstis ir būti nelaimingu, nes turime be galo daug svajonių apie didelį namą, keliones, kitus draugus ir t.t.

Bet suvokti vertę to, ką turime dabar atneša laisvę, ramybę ir džiaugsmą. Tik “šiandien” mus augina ir suteikia to, ko mums reikia.

Biblijoje yra nuostabi mintis šia tema:

“Suprantama, aš visai nemanau skųstis stoka, nes išmokau būti patenkintas savo būkle. Aš moku gyventi vargingai ir būti turtingas. Visa ko esu ragavęs: buvau sotus ir alkanas, turtingas ir beturtis. Aš visa galiu tame, kuris mane stiprina.” Fil 4,11-13 Biblija.lt

Noruose atskleidžiame savo, kaip žmogaus vertę. Kokia yra mano vertė? Galbūt tame, kur ir kaip gyvenu? O gal darbe? Gal įvaizdyje?..

Kasdien meldžiu, kad keistųsi mano matymas, mano požiūris į tuos, kurie aplinkui ir į tai, ką turiu. Dėkingas žvilgsnis neša ramybę ir džiaugsmą.

Vietoj noro kitus apkalbėti, ar pavydo, kad kitur “žolė žalesnė”, atkreipkime dėmesį į savo “daržą” ir rūpinkimės savo “žole”, kad ji taptų vešinti. Sunkūs laikai gyvenime, nebūtinai yra blogi, bet dažniau auginantys mus.

Turime mažai? Gaminkime blynus :). Štai vienas iš labai skanių receptų:

Kavos blynai

1 ½ puodelio miltų

2 šaukšteliai kakavos miltelių (kavos skoniui atskleisti)

2 šaukšteliai kepimo miltelių

Pusę šaukštelio druskos

6 šaukšteliai cukraus

4 šaukšteliai tirpinto sviesto

1 puodelis stiprios pagamintos, bet jau atvėsusios kavos

1 kiaušinis

1 puodelis pieno

1 šaukštelis vanilės

Viską sumaišykite ir kepkite.

Būkite dėkingi, džiaugsmingi ir mėgaukitės šiais blynais! Ramaus Švenčių laukimo!

Nuotrauka iš: www.playbuzz.com

Parašykite komentarą