Meilė yra daug daugiau nei apsisprendimas

Užvaldžius blogoms emocijoms, vis sau kartoju: “meilė – tai pasirinkimas, tavo apsisprendimas”. Juk išties visai nesvarbu, kaip jautiesi, valios apsisprendimu gerą daryti vis tiek gali. Nesvarbu, kad nori skirtis, nes gali apsispręsti mylėti…

Vis nusiviliu mano valiai nepaklūstant! Deja, nesu tokia galinga…

Nesugebu suvaidinti meilės jos visai nejausdama…

Negaliu apsisprendimu įkalbėti širdies…

Tik panorėjus, nesugebu įgyvendinti meilės…

Skaudi tiesa – negaliu!!! Man reikia stebuklo, malonės iš Aukščiau. Veiksmas “mylėti” priklauso prie dovanų sąrašo. Nemyliu ir negaliu suvaidinti mylinti, kad ir kaip nuoširdžiai tam apsispręsčiau.

Tai širdies reikalas. Stengiuosi ja rūpintis, kad mano širdis būtų jautri, įsiklausanti ir, be abejo, mylinti!

Kokia širdis – mano žmogiškumo pagrindas, tokia tad ir meilė arba jos stoka.

Meilė yra daug daugiau nei apsisprendimas!!!

Mano MYLIMOJO meilė daug daugiau, nei apsisprendimas!!!

“JIS noriai džiaugsis tavimi, atnaujins tave mylėdamas ir džiūgaus dėl tavęs giesme…” Sofonijo 3, 17

“Džiaugsiuosi jais, – man bus džiugu daryti jiems gera: visa savo širdimi…” Jeremijo 32, 41

Mano meilė yra daug daugiau, nei apsisprendimas!!! Meilė laukia ir ilgisi…

Vienas iš Dievo įsakymų taikliai apbūdina meilės stiprumą: “Mylėk Viešpatį, savo Dievą, visa širdimi, visa siela ir visu protu.” Mato 22, 37

“Nuoširdžiai mylėkite vieni kitus broliška meile; lenktyniaukite tarpusavio pagarba.” Romiečiams 12, 10

“Nuskaidrinę savo sielas klusnumu tiesai ir siekdami neveidmainiškos brolių meilės, karštai iš širdies mylėkite vieni kitus.” 1 Petro 1, 22

“Tebūna toli nuo jūsų visokie šiurkštumai, piktumai, rūstybės, riksmai ir piktžodžiavimai su visomis piktybėmis. Verčiau būkite malonūs, gailestingi, atlaidūs vieni kitiems, kaip ir Dievas Kristuje jums buvo atlaidus.” Efeziečiams 4, 31-32

“Kaip tuoktųsi vaikinas su mergele, taip tavasis Statytojas susituoks su tavimi. Kaip džiaugiasi nuotaka jaunikis, taip tavimi džiaugsis tavasis Dievas.” Izaijo 62, 5

“Mano širdis neleidžia man to padaryti! Mano gailestingumas tau yra per stiprus!” Ozėjo 11, 8

Meilė nėra tik mano rankose, ji niekada nebus prarasta!!!

Nuotraukos šaltinis: www.dimplesandtangles.comodelaholic.com iš pinterest.com

Parašykite komentarą