Po 10 metų santuokoje apie meilę…

Mėgaujuosi JO atsidavimu ir meile! Kartais pergyvenu, kad tas meilės troškimas tampa mano pirmuoju dievu…

Apsigaunu manydama, kad būti mylima yra mano didžiausias troškimas!!! “JIS mane myli!“ “JIS tikrai mane myli!“ Taip, tai nuostabu, bet ar tai svarbiausias tikslas?..

Man gera būti šalia JO, nes

  • JIS išlieka su manimi sunkiausiuose momentuose ir JO artumas atspindi Dievą.

  • JIS liečiasi prie mano purvinumo! Dažnai skauda, bet apvalo…

  • JIS nesustoja manimi gėrėtis, nors tobulumo manyje tik šešėlis.

  • JO atsidavimas, tėviškumas ir ištikimybė žavi!

Kaskart vis stebiuosi JO kasdieniniu priėjimu prie mano širdies. Nuostabu tai išgyventi! Man patinka JUO gėrėtis! Žavėtis, saugoti ir gerbti po konfliktų, atleidime, pyktyje, susitaikyme… Visame! Tai yra gyvenimas meilėje. Būti, veikti, mąstyti… Tuose tobulumo atšvaituose save užmirštu. Matau ir JĮ jaučiu!

Esu turtinga tame nuostabiame santykyje! Ačiū, SAULE, kad esi!

Mūsų santuokai 10 metų!

Komentarų: 2 Pridėkite savo

  1. Anonimas parašė:

    SVEIKINIMAI 10 METŲ !!!

    Patinka

    1. dalyciux parašė:

      Ačiū!!!

      Patinka

Parašykite komentarą