Bloginimo privalumai. Blogerių savireklamos savaitė 2016

Palaikydama Rokiškios Rabinovičiaus iniciatyvą, šiuo straipsneliu dalyvauju ir aš Blogerių savireklamos savaitėje.

Kokie gi privalumai bloginti, t.y. rašyti asmeninį tinklaraštį? Štai jie:

Laisvė

Savo žmogiškuose suvaržymuose, įvairiausiose erzinančiose smulkmenose, galiu rašyti tiesiog apie tai, kaip jaučiuosi. Mėgaujuosi bloginimu, patirdama tą nevaržymo laisvę rašyti taip, kaip aš noriu!

Tai mano hobis

Ne vienas stebisi šiuo mano užsiėmimu. GYVOS ISTORIJOS yra mano hobis. Vienas mėgstamiausių, o be to dar ir nemokamas 🙂 O kodėl tai taip keista? Juk kiekvienas turime savo mėgstamas veiklas. Man patinka ten “išsikalbėti”, dalintis, spręsti problemas, džiaugtis, ar net mokyti. Mane tai veža!

Mintys

Skaitydama kitų dienoraščius, kaip ir knygas, svaotiškai bendrauju su tuo asmeniu. skaitau jo mintis. O savo bloge dėlioju savąsias. Mintys, tai žmogui priklausantis turtas! Taigi, be galo brangu, kad galiu dalintis savo turtais.

Tobulėjimas

Pažvelgusi į savo pirmąjį rašytą dienoraštį GYVENAM…  ir į šį naująjį, negaliu atsistebėti savo augimu. Kitas stilius, naujos temos. Mokausi rašyti, ieškoti, girdėti ir tai tęsis ir tęsis. Tobulėjimui ribų nėra 😉 Nežinau, kas dar iš viso to išaugs. Tikriausiai mano temos skaidysis dar į kelius tinklaraščius.

Nuomonė

Turiu erdvę, kurioje jaučiuosi turinti balsą 🙂 Galiu apšauti arba pagirti kokį restoraną ar paslaugų centrą. O šiais laikais žmonės įvairiausiems tikslams įgyvendinti perka gyvas istorijas.

Bendrystė su kitais blogeriais

Tai beribės erdvės. Taip gera skaityti įvairiausius Lietuvos blorgerius. Štai ši Blogerių savireklamos savaitė, kuri praplečia akiratį, suteikia naujų galimybių pažinti naujus blogerius, o senus atnaujinti. Tai nuostabus privalumas dalintis ne tik savo, bet ir kitų mintimis!

Taigi, kodėl ir kokius blogus aš skaitau

Komentarų: 1 Pridėkite savo

  1. Taip pat – blogas yra vieta sukurti bendruomenei. Kad ir augimo (Debesyla) arba tų, kurie daro (Darau Blė). Ar protingų ekonomistų (Aušros Maldeikienės).

    Tinklaraštis yra platforma. O žinios ir idėjos sklinda tik nuo platformų.

    Paspaudė "Patinka": 1 person

Parašykite komentarą

