JO lūpų giesmė

imageJIS nenori, kad aš būčiau stipri.

JIS trokšta tapti mano stiprybe.

Mano stiprybė nukreipta į mane… Stiprybė iš JO, išorėn teka! Tobula harmonija.

Didelis skirtumas tarp mano trokštamos stiprybės ir to, ką JIS nori man duoti: vidinės jėgos, drąsos ir laisvės.

Deja, ne visada suprantu JO troškimą man, todėl pasiduodu nepageidaujamam pykčiui ir baimei. Klumpu savo netobulume – JO sukurtoje vietoje.

Nes mano silpnume JIS gali būti mano stiprybe!!! Taip esu traukiama artėti prie JO ir tapti JO LŪPŲ giesme 🎶

Reklama

Parašykite komentarą

