Konfliktai šeimoje moko gyventi

imageMūsų santuokai 9 metai. Jis yra mano mylimasis, mano geriausias draugas ir mano mokytojas.

Kaip tai gražiai beskambėtų, būna dienų, kai mes stipriai pykstamės. Aišku, ties tuo nesustojame. Mes vienas kito atsiprašome ir atleidžiame. Tokiu galingu būdu atstatydami ir sustiprindami mūsų ryšį.

Taigi, ko mokausi po kiekvieno iškilusio konflikto?

Lūkesčių suvokimas. Dauguma konfliktų kyla dėl skirtingų kiekvieno iš mūsų lūkesčių. Reikia jautrumo tai pastebėti, išsiaiškinti ir atliepti.

Teigiamas požiūris į vienas kitą. Aišku, konflikto metu tai nėra lengva. Tačiau nusiteikimas be galo svarbus. Juk nėra taip, kad mano vyras jau nuo pat ryto planuoja iškrėsti man šunybę. Nusiteikimas geram, padeda nelaikyti savo sutuoktinio priešu.

Pirmoje vietoje ieškoti santykio su savo žmogumi. Mūsų santykių gilumas yra brangiausias mūsų poros turtas. Todėl geriau pralaimėti, nei nugalėti. Sąžiningai sau prisipažinus, aš dažnai nežinau, kuris iš mūsų yra teisus. Bet vienu tikrai esu įsitikinusi: aš myliu šį žmogų ir esu su juo laiminga.

imageNepriimti asmeniškai. Nesusikoncentruoti ties savimi, o bandyti plačiau pažvelgti į problemą.

Klausytis daugiau nei kalbėti. Kai pykstame labai lengva “paleisti” emocijas (ypač moterims). Ir tai beveik visada ne į gerą. Jei norime būti suprasti, turime, visų pirma, stengtis suprasti: pamatyti kito žmogaus požiūrį.

Santuoka moko gyventi 😉

Nuotraukos iš http://www.pinterest.com

Reklama

Parašykite komentarą

