Gyvenu savo gyvenimą

imageDrįstu eiti paskui svajonę! Ne ieškojau “saugaus darbo”, bet rizikuoju kurdama sau darbą.

Štai ką suvokiu šiame dažnai kvapą gniaužiančiame kelyje…

Koks svarbus saugumo pojūtis!

Šis jausmas susijęs su kitų nuomone ir daugumos sukurta aplinka. Bet tikras saugumas, užtikrintumas įmanomas tik kontroliuojant savo ateitį 😉 O ar tai įmanoma? Ar garantuotas saugumas dirbant kažkam, kuris moka kas mėnesį tau algą? Mano ateitis ir saugumas Dievo rankose.

Tinginystės, kaip nebūta 🙂

Būsiu sąžininga. Dirbant kitam, ypač tokiam darbdaviui, kuris nemotyvuoja, o reikalauja, dirbasi tingiai. Ir čia nieko pagirtino. Tiesa, iki kol nepradėjau dirbti sau, nelaikiau savęs tingine. Bet dabar matau, kokia esu vikri 😉 Tinginystė mano situacijoje reikštų nesėkmę.

Dėkingumas (ir vėl!)

Esu be galo dėkinga už tai, ką turiu. Tai labai svarbi mano kasdieninio gyvenimo dalis. Prasmės paieška “veža”. Šis įprotis – pagrindinė priemonė priimant sprendimus, ar net nustatyti gyvavimo kryptį.

imageNe įvaizdis, o, visų pirma, vidus!

Mėgaujuosi laisve, kai nesirūpinu išgirsti kitų nuomonės apie mane. Esu drąsi kitoje šalyje verslauti? Taip 🙂

Jau nuo mažumės aplinka formuoja mūsų asmenybę ir mūsų gyvenimą. Gerai, jei pavyksta rasti save ir savo vietą. Kur gi tas balansas tarp vidinių poreikių ir išorės reikalavimų?

Laimės būsena.

Saviraiška, išėjimas iš komforto zonos, pasitikėjimas savimi ir kitais… Pakankamai kasdienio džiaugsmo, net patiriant iššūkius. TIkėjimo prasmė suteikia saugumą ir vidinės stiprybės.

image
Nuo traukos iš http://www.pinterest.com

Gyvenu savo gyvenimą!

Visai nežavi užsuktas, užstrigęs pelės rato gyvenimas. Gyvenimas yra tiesiog per daug trumpas, kad būti nuolat nepatenkintu, nedėkingu ir nuobodžiu. Už tai esu dėkinga Aukščiausiajam!

Kur yra Tavo gyvenimo prasmė?

Ar pats nustatai vertybes ir taisykles, kurios yra svarbios Tau, kad tinkamai savimi pasirūpinti?

Ar gyveni savo gyvenimą?

 

Reklama

Parašykite komentarą

