Mažiau lūkesčių

image
http://www.pinterest.com

Mūsų pasaulis perkrautas lūkesčiais: aš iš kitų tikiuosi… iš visuomenės… iš savęs. Tiesa, dar kitų lūkesčiai iš manęs!

Esu optimistiškas, laimingas, stengiuosi įžvelgti tik geriausias gyvenimo akimirkas. Esu empatiškas ir džiaugiuosi kitų sėkme. Be abejo, laukiu ir iš kitų tokio pat atliepo. Noriu, kad bent jau mano šeima ir draugai paremtų mane; kad užjaustų sunkiu metu ir palaikytų.

Deja deja, gyvenimas sukasi savarankišku būdu ir ne visi elgiasi taip, kaip aš norėčiau… Juk žmonės turi teisę jaustis ir reaguoti savaip.

Ne žmonės liūdina mane, o mano iškelti lūkesčiai! Tokia jau ta nelemta prigimtis.

Suvokęs pripažįstu vėl ir vėl, kad ne visi reaguoja arba elgiasi taip pat, kaip aš. Noro tai nepraradau būti priimtu ir suprastu, bet tikėtis nebedrįstu. Tai išlaisvina priimti kitą; kitokį kitą. Išmoko nebebijoti neigiamų kitų reakcijų, nes jie turi tam teisę.

Kai savo lūkesčius sumažini iki nulio, suvoki daug ką turįs!

Parašykite komentarą

