Brangiausia dovana

f5753fe3de603ee40f7b283ca58312baJIS pažįsta mano žmogišką širdį ir žino, kokios dovanos man iš ties reikia. Dažnai pamirštu apie tai… Neretai tik per šventes, vienatvės jausmui aplankius, desperatiškai susivokiu, ko man iš ties reikia!

Taip, tiesiog nepastebimai gyvenimo dienos ir prabėgtų. Na gal laikas pasitenkintų krūva pasiteisinimų, kurie tikrąjį širdies troškimą nustumia į užmarštį. Baimes, pyktį ir nuoskaudas priimti natūraliau; jų jaukintis nereikia.

– SUKLUSK!!! – JIS man šiandien kužda, – Tau reikia ne vien fizinio maisto, drabužių, daiktų… Žinau, kad ieškai intymumo, artimų, šiltų akimirkų, kuriose sustoja laikas. Tavo ilgesys ieško santykio, kuris remiasi pagarba ir pasitikėjimu.Tu trokšti dėmesio ir išlietos MANO meilės. AŠ tai žinau.

c165aef8452bb292e345807a60a5e03aKodėl tai užmirštu? Įpratau skųstis… Bet tik JO artume esu linkusi džiaugtis, dėkoti ir duoti tiems, kurie arčiausiai, nes tik tada jaučiuosi esanti saugiausia. Šiame BUVIME lengvai išlieju susikaupusius jausmus: pyktį, liūdesį, praradimą, visas mintis, kurios vargina.

Deja, bet neretai išgyvenu beviltiškumą JAM atliepti. Būna verkiu… Ašaros padeda suminkštėti. Pati save pajaučiu.

-SUKLUSK!!!

Su TAVIMI – labiausiai branginamos akimirkos mano gyvenime. Tavo paprastumas, meilė ir atsidavimas – pasirodo esą pati brangiausia dovana!

Su Šventom Kalėdom!!! Kad Tavo širdis visada rastų JO artumą!

Parašykite komentarą

