Ypatingas svečias

4c16c3b7f2318d05ee8b4ed888751bd9Ramios muzikos fone susėdame prie šventiško pietų stalo. Kiekvienoje vietoje dailyraščiu užrašyti vardai. Sudėti įrankiai: peilis liečia šalia stovinčią vyno taurę, o šakutė guli prisiglaudusi prie peilio ant kalėdinės servetėlės. Jauku ir be galo šventiška!

Kai praeinu gėlių parduotuvę, visada gėriuosi gyvomis ir kvepiančiomis gėlėmis. Man gera matyti šį grožį. Tai svarbu ir negaliu logiškai sudėlioti minčių kodėl. Tad ir šį kartą neatsispyriau pagundai pastatyti ant stalo viltimi kvepiančių rožių.

Pamenu vieną šaltą žiemos vakarą, kai niekas prie stalo nesėdėjo, bet, įsisupusi į vilnonę antklodę ir gurkšnodama karštą vyną, jutau TAVO artumą.

TAVO grožis pritraukia. Sužavi skleidžiančia laisve, nenurodinėdamas kaip džiaugtis šia diena. TAVO akivaizdoje sustoja laikas ir aplinkui viskas pradeda švytėti.

Žinau, kad esi be galo kūrybingas, dovanojantis man kasdienio gyvenimo dovaną. TAVĘS aš visada laukiu, bet ne visada sugebu tinkamai priimti… Todėl išgyvenu nenumaldomą artumo ilgesį!

f037fa857985044808239b94df8a39dcŠis laukimas visai ne toks, kuris blizga prekybos centruose ir šviečia TV ekranuose. Mano viltys ir lūkesčiai kitokie. TU daugiau, nei aš ir tai, kas palinkui. TU ypatingas ASMUO, kurio akivaizdoje pradedu plačiau matyti!

Puošmenos, ypatingumas, vaišės – švenčių užuomina. Tai skirta Tau, mano LANKYTOJAU. Šiandien esi mano gyvenimo centre! TU esi man be galo mielas širdžiai. Trokštu TAVE geriau pažinti, suprasti, patarnauti ir džiaugtis TAVO buvimu mano namuose prie šio ypatingo stalo.

Ši šventė verta švęsti tik dėl TAVO buvimo!

Artėjant Kalėdoms…

Nuotraukos iš http://www.pinterest.com

Parašykite komentarą

