Ryto gaiva

imageNamai – mano ir mano mylimųjų gyvenimo centras. Labai daug nuo manęs priklauso, ar šalia esantys artimi žmonės jausis gerai. Ypač mano vaikai! Jei jiems nepadėsiu patogiai namuose įsikurti (turiu omeny požiūrį ir savijautą), labai greit jie iš čia pabėgs…

Šis rytas triukšmingas, per daug pilnas, gal net chaotiškas, bet mano žvilgsnis ramus, nešantis poilsį ir džiaugsmą visai dienai. Jei pavyksta pagauti šią dienos pradžios nuostatą, namai lyg pakvimpa nuostabiais kvapais.

Suvokiu, kad kiekviena dienos dalis turi savyje galimybes ir sunkumus, todėl jau iš vakaro apgalvoju ryto ir kt.dienos dalių darbus. Pasiruošimas gelbsti! Sakoma, kad gera pradžia pusė darbo. Tad jei ryte iš manęs plaukia geranoriškumas, esu palaiminta ne tik aš!

Stengiuosi koncentruotis ne į darbus, bet į namuose esančią atmosferą. Dažnai pastebiu kaip rutina įsuka nustumdama tuos, kuriems reikalingas mano dėmesys. Ypač labai svarbus rytas ir pirmasis dienos susitikimas su kito akimis.

Kokios reikia ryto mamos mano vaikams?

Piktos, skubančios, ar ramios, ankščiau atsikėlusios, iš vakaro susiruošusios, švelnios ir gero dienai linkinčios?

Išlydžiu vaikus ir skubu kvėpinti namų: nukraunu stalą, sutvarkau indus, paruošiu pietus, tada prisėdu, atsikvepiu ir pasiduodu užburiančiam vaizdui pro langą… Tai mano namai, mano jaukumas!

imageTrokštu būti ryto širdis; ta, kuri uždega viltimi ir meile mažųjų ir didelių širdis. Todėl atsikeliu anksčiau, išgeriu kavos, palaiminu saviškius, paskaitau trumpą įkvepiančią Biblijos eilutę, pasikalbu su savimi 🙂 , susiruošiu veiksmui ir su meilumu žygiuoju žadinti miegančias savo brangenybes. Dovanoju švelnų prisilietimą ir pakšteliu į skruostą.

Tas rytinis, nors labai trumpas pasibuvimas su Kūrėju mane įkvepia, nes sugebu JAM patikėti savo silpnumą, abejones, nusivylimus ir nerimą. Mane pripildo ramybė ir pasitikėjimas. Lyg šaltinis galiu tekėti savo vaikams.

O kur Tu semiesi ryto gaivos visai dienai?

Nuotraukos iš http://www.pinterest.com

Reklama

Parašykite komentarą

