Draugystės paveikslas

imageŠiandien man nerūpi, kad namuose betvarkė. Sustumsiu visus daiktus į kampą, svarbu, kad būtų vietos ant sofos susėsti. Prisiglaudžiu šalia mylimojo, mėgausiuosi kvepiančia kava ir mikrobangės popkornais. Pažvelgiu į artimos sielos šviesią galvą, mėlynas akis ir širdyje dėlioju draugystės paveikslą

Žaviuosi, jo buvimu savimi. Man patinka jo ypatingumas, išskirtinumas. Priimu netgi trūkumus, kurie beprotiškai artimi ir tai dalelė jo. Be trūkumų save laikantis žmogus nepriima ir kito klaidų… Tobulų nebūna, o tas, kuris mokosi iš klaidų visada bus sektinas pavyzdys.

imageAš juo pasitikiu! Jis patikimas žmogus. Kalbėdamas nemalonius dalykus, sugeba jautriai prieiti prie mano širdies.

Jis man atleidžia! Atleidžia mano kaltes, nors ne dideles, bet dažnas ir mano varginantį netobulumą. Tai teikia man džiaugsmą ir laisvės pojūtį būnant šalia. Jis priima mano ribotumą.

Suteikia erdvės saviraiškai ir mano išskirtinumui. Supranta emocinius atsitraukimus, ramybės troškimą. Jis gerbia mano individualumą! Jam rūpiu tokia, kokia esu!

imageNesuprasdamas, kodėl aš taip jį stebiu, pakšteli man į lūpas.
– Esi mano pats geriausias ir nuostabiausias draugas! – nuoširdžiai su šiluma atliepiu į jo nebylų klausimą. – Man gera šalia Tavęs! Gera tiesiog būti ir gera kvailioti. O kai pykstamės, susitaikymas neapsakyto skonio 🙂

Toks mano draugo paveikslas. Sveikinu su tarptautine Draugo diena!!!

Reklama

Parašykite komentarą

