Esu tikroviška mama

6eefd65bf53d4fccf9f4ec47a3ffab6d Giliai įkvepiu. Kartais jaučiuosi veikianti iš paskutiniųjų jėgų. Neretai būnu pavargusi ir priblokšta įvairiausių nepageidaujamų neigiamų emocijų…

Geriu savo rytinę kavą su medumi ir mąstau: ar tai ir yra motinystė? Ne visada įsitikinusi, kad tai, kaip jaučiuosi ir reaguoju yra teisinga.

Rytais mane vis kas nors žadina. Paskutiniu metu naudoju žadintuvą, kad bent kiek pagaučiau vienumos akimirką. Bet visai neseniai naujagimis prižadindavo. Ir vat šis priverstinis lipimas iš lovos, atrodytų, visai ne mano kontrolėje.

Kaip ten bebūtų, rytais esu geros nuotaikos, nors ir užsimiegojusiomis apsiblaususiomis akimis su meile ištariu: labas rytas. Bet mano meilumas ne visada abipusiškai sutinkamas: “aš šiandien tų kelnių nesirengsiu!”. Po kojomis painiojasi išmėtyti žaislai. Bandome surasti išmėtytas kojines. O įėjusi į virtuvę kavos, akys užkliūna iš po vakar nesukrautų į indaplovę nešvarių indų kalno. Nuo ryto užplūsta nuovargio būsena.

Neįsivaizduoju motinystės be davimo.

Padarau pusryčius, susodinu prie stalo vaikus, skubinu: greičiau, greičiau. Dar su sumuštiniu rankoje, susodinu vaikus į mašiną ir išgyvenu meilę jiems. Po šios emocijos susivokiu, kad daug dalykų atlieku mechaniškai, vietoj to, kad dažniau užsiimčiau savo mėgstama veikla. Mylimiausi mano rytai, kai ramiai geriu kavą ir pro langą stebiu vaizdą.

5fbef4367fdbbb0f790ad14448967ca0Persekioja chroniškas nuovargis, nors situacija žymiai pagerėjo. Ir čia ne naujiena, kad mamos tai išgyvena. Vargina, todėl dažnai tiesiog būnu aptingusi ir neveikli. Pastebėjau, kad labai svarbu suardyti šį beprasmiškumo ratą, nors pripažįstu, kad išlikti nuoširdžia su savimi ir būti savimi ne menkas kasdienis iššūkis.

Atsikeliu ryte ir toliau elgiuosi, kaip visada: darau tas pačias užduotis, ir tie patys nuovargio, nusivylimo, pakylėjimo, linksmumo, optimistiškumo jausmai. Bet juk tai buvimu mama realybė.

Būdama tikroviška, pritariu būtinybei įvardinti esant nelengvų, įtemptų kasdienybėje dienų, gal netgi sezonų. Bet mano nuostabai sezonai nuolat keičiasi. Darganotas ruduo gali būti puikiausias reginys akims, ar šalčiausia žiema – suteikti tiek daug džiaugsmo. Tad matau, kad gyvenimas motinystėje yra pilnas nuostabiausių akimirkų ir nuolat besikeičiantis. Šiandienos iššūkiai, ar jie būtų rūpesčiu mažyliu ar ryšio ieškojimu su paaugliu, tai išnyks ir į duris pasibels kiti išgyvenimai.

bb1f65ca4cc54646f62010e0ea42ca56Stengiuosi su kasdieniniais iššūkiai nesusitapatinti. Sunkumai – nesu aš! Jie mane tik įtakoja, iš jų mokausi ir grūdinuosi bei, kaip žmogus stiprėju. Aišku, kad trokštu tapti gražesne moterimi, mama, žmona, drauge. Nors ir nenoriu rytais keltis, pykstu ant vaikų išmėtytų žaislų, neretai rėkiu :), išdrįstu susitikti save. Juk būti savimi, tai būti visokia!

Tai esu aš. Kartais visai nusibaigusi, o dažnai ir beprotiškai laiminga. Nuoširdžiai tikiu, kad kol vaikai neišeis iš namų, aš visada būsiu antroje vietoje. Tiesa, čia turi būti ribos! Tai per daug natūralu mamai persistengti ir sudegti bei skųstis sunkiu, nepakeliamu gyvenimu. Taigi, atsipūsti turėtų būti neblogai 🙂 Normalu kviestis draugę į pagalbą ir pamiegoti kasdien pietų, palikus sukrautus nešvarius indus ir apterštas grindis.

Išgyvenu, kaip vaikai šviesos greičiu auga, o kartais laikas taip sustoja, kad atrodo jaučiamas susikaupęs nuovargis niekada nesibaigs. Bet reali tiesa ta, kad laikas bėga ir viskas keičiasi. Klausimas, kaip renkuosi gyventi šiandien?

Motinystė pilna kūrybiškumo ir išradingumo.

Motinystė – nepaprastas nuotykis, kuris dažnai supaprastinamas.

Motinystės realybėje lengva save prarasti: meilė ir rūpestis tiems, kurie šalia.

853ea81a3bd3a2a0d295be03360f5943Unikalu, nepakartoma, kad kiekviena mama turi savo istoriją, savo gyvenimą, savo kelionę. Ir tai yra beprotiškai vertinga ir svarbu! Šią nepakartojamą, nedalomą išgyvenimą vadinu laimėjimu, nes mama ta, kuri nugali, dirba, duoda, kuri myli, kovoja, įveikia, kuri tiki ir ugdo. Žinau, kad būdama žilagalvė branginsiu šias akimirkas, kaip turtą.

Laikas taip greitai bėga…

Priimsiu ir branginsiu realybę, kurią turiu.

Tai aš, tikroviška mama šiandien.

Nuotraukos iš http://www.pinterest.com

Komentarų: 2 Pridėkite savo

  1. Elena parašė:

    Man labai skamba tas “kaip renkuosi gyventi šiandien” reikalas. Jau senokai atradau šitą pasirinkimą ir man taip nuo jo saldu!!! 🙂

    Patinka

    1. dalyciux parašė:

      Elena, man irgi 😉

      Paspaudė "Patinka": 1 person

Parašykite komentarą

