Mano vyras tikrai mane myli

3c14f189cceeffed745c6f29c070d652Mano mylimas žmogau, rašau šį laišką, norėdama Tau padėkoti. Padėkoti už tai, kad leidai patikėti meile!!! Dėkui už suvokimą, kad norint sukurti pilnavertiškus ir tikrus santykius, santuoka yra daug daugiau, nei tik laikinas pasimėgavimas. Ačiū Tau, kad Tu save man dovanoji!!! Šis kasdienis pasišventimas yra realus meilės įrodymas.

Jei mūsų dukros kada manęs paklaus, tai joms esu pasirengusi pasakyti, kad tikra meilė savaime nesitęsia. Tu puikus realios išreikštos meilės pavyzdys 🙂

Esi pasišventęs ir laikaisi duoto pažado.

Net neabejoju, kad kiekvienas trokšta 100 procentų jam atsidavusio asmens. Pažadas mylėti visose aplinkybėse yra galingas ir stiprus. Jei leisi man taip išsireikšti, tai santuoką matau, kaip stebuklingą mūsų abiejų sielų ryšį. Tačiau tai sukurti reikia kasdienio abipusio pasišventimo.

Ačiū už Tavo ištikimybę!

405ff776727bee5ec26686664ffe804cTau rūpi mano vidinis gyvenimas, kuris ne visada gražus….

Mane mylintis vyre, Tu visada atkreipi dėmesį į mano jausmus. Aš tikiuosi, kad man, Tavo žmonai, pavyksta su pagarba ir jautrumu pastebėti Tavo širdį.

Ačiū Tau už pastangas!

Esi visada pasirengęs geranoriškai man padėti, net tada, kai klystu 🙂

Kai aš klumpu ar jaučiuosi prislėgta, esi visada pasirengęs man padėti. Tu linki man paties geriausio, todėl mano naštos užgula ir Tavo pečius.

Dėkoju už Tavo drąsą!

Tau svarbios mano gyvenimo smulkmenos.

d69c70bc4cf1a4c5d69e39bc2e4bb979Tikriausiai neįmanoma žinoti kito žmogaus visas gyvenimo detales, tačiau jaučiuosi, kad visada atkreipi dėmesį į dalykus, kurie yra maži, bet man svarbūs. Matau, kad iš mažų dalykėlių išauga stipri meilė.

Ačiū už pastabumą!

Esi protingas, bet kartu ir išmintingas.

Tikrai žavu būti šalia “enciklopedijos“, bet dar geriau yra žmogus, kurio žinios nepasibaigia knygomis. Išmintis reikalauja kompleksiškumo, problemos šaknies atpažinimo ir mato visada kitą aukščiau, nei tik savo ribotą, nors ir platų supratimą.

Esu dėkinga, kad ieškai išminties Dieve!!!

Tu pažįsti mane geriau, nei aš save 🙂

Tu taip dažnai sugebi gan tiksliai numatyti, kaip reaguosiu tam tikroje ​​situacijoje. Tokiu būdu, susitapatini su manimi. Taip pat, atspėdamas mano tam tikrų veiksmų pasekmes, Tu gali mane apsaugoti nuo netinkamo sprendimo.

Ačiū už įžvalgumą!

Tau rūpi, ką aš galvoju apie save.

Man kiekviena diena apsti Tavo komplimentų, kad esu graži. Bet kas man dar nuostabiau, kad aš jaučiuosi šalia Tavęs simpatiškiausia moteris pasaulyje!!!

Aš tikiuos, kad aiškiai ir dažnai komunikuoju, kad esi be galo protingas, ir kad protingu šalia manęs jautiesi. Tu esi vertingas!

Ačiū, kad neleidi man savęs menkinti ir priimi bei manimi žaviesi!

Tu nuvalai nuo skruosto mano ašaras.

Tu esi man toks artimas, kad su niekuo daugiau pasaulyje neįsivaizduoju tokio ryšio… Kai jaučiuosi palūžusi ir be vilties, Tu turi galią mane “pakelti“. Dažnai išgyvenu, kad Tavo meilė ir užuojauta “kilnoja kalnus“.

Ačiū už jautrią Tavo širdį! Ačiū už draugystę.

Tu dažnai apie mane galvoji.

Mano laimė Tau yra svarbiausias dalykas. O jei aš jaučiuosi nelaiminga, Tu nelieki abejingas. Mano sunkumai tampa prioritetu ir siekiniu man padėti. Nėra nieko nuostabiau, kai šalia tavęs toks asmuo, kuriam rūpi tavo širdis.

Ačiū, kad Tau rūpiu!

Tu jautriai stengiesi išreikšti: “Argi aš tau to nesakiau?“.

Protingas žmogus žino, kada suvaldyti savo liežuvį, bet dar stipriau, kai jaučia tinkamą laiką ir vietą grįžtamajam ryšiui išreikšti. Visi mes klystame ir, jei vienas kitam to nepasakysime, būsime veidmainiai ir nuoskaudų kaupikai.

Ačiū, kad visada pasakai ir tinkamai pasakai!!!, ką apie mane galvoji!

Akivaizdu, kad mes nesame tobuli, bet tai, kad mane matai visada pirmiau, nei save, yra mūsų laimingos santuokos raktas. Myliu Tave!

Nuotraukos iš http://www.pinterest.com

Reklama

Parašykite komentarą

