Tobulumas netobulume

image
http://www.pinterest.com

Gimiau tobulas.

Kiek aš save prisimenu, vienas iš mano tobulumo bruožų buvo tai, kad kiekvieną vakarą susilankstydavau ir tvarkingai pasidėdavau ant kėdės savo rūbus. Ir, aišku, kad atlikdavau tai būdamas vaikas, nėra savaime suprantama! Praleisdavau pakankamai daug laiko, kad drabužiai būtų sudėti be jokios raukšlelės.

Tobulai užbaigdavau dieną, o kitą tobulai pradėdavau. Aš norėjau, kad mano diena ir ateinantis gyvenimas būtų tobuli. Troškau būti saugus.

www.pinterest.com
http://www.pinterest.com

Kai man uždėjo ant nosies akinius, vis tiek dėliojau nepriekaištingai savo rūbus, išlaikydamas tobulumą. Mano dienos buvo nelengvos ir pilnos nežinomybės, nes vaikai nemėgo akiniuočių. Bijojau susitikimų. Čia praradau pasitikėjimą savimi.

Bet paauglystėje sutikau nuostabų ASMENĮ, su kuriuo bendraujant netobulumas vėl tapo tobulumu. Ėmiau save iš naujo atrasti.

Šis ASMUO padėjo man suvokti, kad aš esu netobulai tobulas. JO manęs priėmimas padėjo suprasti, jog tie akiniai, gadinę gyvenimą, yra mano dalis. Ir su jais esu nepakartojamas!

Jei kas nors pasirenka mane žeminti, reiškia jis nevertas mano dėmesio.

Pradėjau koncentruotis ne į tai, kaip atrodau su akiniais, o džiaugtis, kad iš viso galiu matyti.

Šis ASMUO padėjo man suvokti, kad mano silpnume slypi jėga. Kai tik susilaukiau pirmųjų įžeidinėjimų, ėmiau nusiiminėti akinius. Maniau, kad tokiu būdu tapsiu kitiems patrauklesnis. Bet po to suvokiau, kad aš žeminu save… Ir vėl ėmiau vaikščioti su akiniais, todėl rizikavau vėl ir vėl būti kitų žeminamu. Tačiau šis sprendimas atskleidė manyje vidinę jėgą išlikti savimi.

Vieną dieną išgyvenau virsmą, kai nebegirdėjau iš kitų pajuokos. Nebemačiau kitų požiūrio, kaip savęs veidrodyje. Aš pats nusprendžiau jų nebeatspindėti!

Šis ASMUO padėjo man suvokti, kad mano netobulumas mane keičia. Šią tiesą suvokti buvo labai sunku, nes savo silpnumą priimti atvirai ir sąžiningai nemenkas iššūkis. Tai, kad aš su akiniais, galiu pamatyti viską daug geriau. Susikoncentruoti ne vien į visumą, bet ir i detales.

Šis ASMUO padėjo man suvokti, kad netobulumo kelionė tęsiasi visą gyvenimą. Aš vis dar kartais kovoju su tuo, kaip atrodau su tais akiniais. Bet aš jų nenusiimu, nes netobulumas nėra kliūtis judėti link tobulumo.

Šis ASMUO padėjo man suvokti, kad mano netobulumas veda mane į priekį įgyvendinti savo tikslus ir svajones. Todėl priimu jį, kaip priemonę tobulėti. Nes tam ASMENIUI aš reikalingas toks, koks esu!

Būdami tobuli, visi žmonės būtų lygūs, taigi, kiekvieną būtų galima pakeisti bet kuriuo kitu. Kaip tik žmogaus netobulumas padaro kiekvieną individą nepakeičiamą, nes kiekvienas netobulas savaip. Nė vienas nėra visapusiškas, todėl ir ypatingas.
Viktoras Franklis

Reklama

Parašykite komentarą

