Moteris be veido

Pinterest.comAnkstyvas rytas. Pažvelgus į veidrodį, imu savimi baisėtis. Be veido! Keista, kad tai vyksta kiekvieną dieną… Jei nesispalvinčiau, tai net nenorėčiau žvilgterėti į save be “kaukės“.

Paanalizuoju savo meną dienos šviesoje – atrodau neblogai! Maskuokliu paslėpiau raukšles ir duobutes po pradingusių spuogų. Viską užglaisčiau po kremine pudra. Pasidažiau pieštukiniu rudu šešėliu vokus, kurie paryškina mano žalias akis. Nusipiešiau skystu juodu pieštuku akių linijas, kurios padidina mano akis. Atrodau daug daug atviresnė ir meilesnė. Ant blakstienų uždėjau riebų sluoksnį juodo tušo. Smulkūs šereliai, išdėtyti spiralės forma prailgina mano mažas blakstienas. Akys pasunkėjo, todėl žinau, kad su manimi viskas gerai. Jaučiu save!

Aš esu aš tik su profesionaliu makiažu. Niekas manęs neįtikins, kad natūralus žmogus, gražus žmogus. Būtent veido apipavidalinimas paslepia visus natūralius trūkumus, kurie tiesiog trukdo gyventi! Tapau savo veidą iš naujo, paslėpdama tai, ko negaliu priimti…

Sunki diena, pilna visiškai nereikalingo triukšmo, kuris nepasitraukia, o virpina mano sielą. Dienai nurimus, prisėdu ir užsimerkiu. Šoku apšviesta raudonos šviesos. Intensyviai seku savo pačios kiekvieną judesį. Girdžiu ataidint dedamus ant žemės žingsnius. Laisvė! Vėjas glosto. Esu karalienė, savo šokio valdovė! Užvaldo 3 D jausmas: imu kaitalioti įvairiausias spalvotas kaukes, uždengiančias mane. Pavargstu… Nusviedžiu visą netikrumą, kuris maskuotės pagalba manęs neapleidžia. Kūną užlieja malonus nuovargis. Būdama be veido pasiveju ramų sapną…

Reklama

Parašykite komentarą

