Viešnia iš Anglijos

Rūtą pažįstu jau labai seniai, nuo tada, kai buvau pati mergaičiukė. Daug gražių akimirkų praleista kartu. Bet niekada jos nepažinojau tokios, kokia ji atsiskleidžia pastaruoju metu. Tad supažindinu su šia moterimi ne tik jus, skaitytojau, bet ir save 🙂 Ačiū, Rūtele, kad daliniesi!!! Tave matau kaip labai jautrią, švelnią, kitus saugančią asmenybę

Rūtele, nuo kada gyveni Anglijoje ir kaip ten atsiradai?

Anglijoje gyvenu nuo 2006 metų. Kaip ten atsiradau? Geras klausimas 🙂 Atvažiavau paatostogauti ir sutikau fainą pacaną, kuris manęs paklausė: “Ką man padaryti, kad atvažiuotum čia gyventi?“ Aš atsakiau: “Pastatyk man pilį!“. Jis sutiko!!! Taip aš čia ir atsiradau 🙂 O jeigu rimčiau, tai niekada neplanavau, kad gyvensiu užsienyje. Tiesiog tuo metu “plaukiau pasroviui“ be didelių planų. Matyt, kažkas už mane viską suplanavo.

Su vyru auginate tris vaikus. Ar sunku būti mama?

Ar sunku būti mama?.. Aš nevartoju tokios sąvokos “sunku“. Tiesiog būnu! Bet jeigu paklaustum, ar daug darbo, ar daug pastangų tai reikalauja? Tuomet atsakyčiau – taip! Daug. Labiausiai reikia pasistengti emocijų suvaldymo srityje. Kiek tenka stebėti vaikų auginimą ir auklybą, tai didžiaja dalimi viskas būna paremta tėvų emociniu stabilumu. O vat čia ir prasideda sunkiausia dalis 😉

Kas motinystėje Tave labiausiai džiugina?

Mane džiugina viskas… Galimybė patirti motinystę su visomis jos spalvomis ir pačiai tobulėti auginant vaikus. Pasidalinsiu tokia istorija. Mano viena gera bičiulė pasakojo, kad jos pažįstamas, baigęs ekonomikos studijas, į savo CV įrašė, kad studijų metu dirbo AUPIER auklyte. Šeimoje buvo trys vaikai. Jo pareiga buvo vaikų priežiūra, užimtumas, šiek tiek maisto ruošimas ir keletas buitinių darbų. Aišku, aš pasukiojau pirštą prie smilkinio ir pamaniau, kad to jau nereiktų rašyti. Bet viskas apsivertė praėjus keletui metų, kai pati susilaukiau trijų vaikų. Aš išdidžiai galėčiau parašyti, kad keletą metų “auginau vaikus namuose“. Nes tai viena geriausių tobulėjimo mokyklų: konfliktinių situacijų valdymas, emocinio intelekto reikalaujančios, punktualumo ugdymas (kiek įmanoma), režimas, planavimas, namų ūkio vadyba, biudžeto sudarymas, įjungus “diržų suveržimo politiką“. Vaikų auginimas iš dalies puiki platforma parodyti savo kaip lyderio savybes 😉 Juk vaikai, tai tėvų veidrodis. Paprastai tariant, motinystė – tai pats gyvenimas, gyvenimiška išmintis, branda.

Rūta, kodėl pasirinkai masažistės profesiją? Kaip atradai šį kelią?

Na, visame tame vaikų ir tėvų gyvenime visada jaučiau didelį poreikį asmeninei erdvei. Norėjosi rasti sau priimtiną savirealizacijos būdą, iš kurio dar galėčiau ir užsidirbti. Mėgstu anksti rytais, kol visi dar miega, išgerti kavos ir pabūti viena, pamąstyti apie ką nors. Žinojau, kad negaliu sėdėti vietoje, tad fiziškai ramus darbas ne man. Vieno iš tokių rytinių kavagerio metu gimė mintis apie masažistės darbą. Taip į mano gyvenimą “atėjo“ masažas. Apie savo darbą, ko gero, kaip ir apie vaikus, galėčiau kalbėti ir kalbėti…

Kaip suderini motinystę ir darbus?

Tiesiog derinu ir tiek. Kad ir atsakinėjant į tavo klausimus, kokį 10 kartų turėjau nuo jų atsitraukti, nes mažajai vis ko nors prireikdavo. Vaikai mato, kad mama būna užsiėmusi, kad dirba savo darbus, tai tą modelį perneša į žaidimus. Ir jie būna užsiėmę, ir jie dirba “savo darbus“. Nemeluosiu, kartais ir youtubinė auklytė gelbėja. Įjungiu filmukus ir ramu. O kai turiu galimybę pabūti su vaikais, tai tas laikas būna 100 procentų jiems skirtas.

Iš kur semiesi įkvėpimo sau?

Įkvėpimo semiuosi iš savo silpnumo ir noro jį pažaboti. Komiškos situacijos, kai tėvai vaikus tampo po sporto burelius, o savo ruožtu patys nesirįžta sportuoti. Tokiu atveju tu meluoji vaikui. Aš manau, pirma tėvai turėtų pradėti sportuoti, o tik tada pasakyti, kad sportas yra reikalingas. Kitaip nieko nebus. Čia ir yra mano motyvacija – auklėti vaikus pavyzdžiais, o ne kalbomis!

Reklama

Parašykite komentarą

