Trumpas vaidinimas

Skelbimas aktoriui:

“Jei atitinkate tobulo žmogaus idealą, esate sėkmingas, savimi pasitikintis, žavingas žmogus, ši rolė jums!”

Tai tikrai man!!!

Nuo scenos.

imageUžsidedu tobulumo kaukę. Pakeliu iliuzijų pilną galvą ir iškylu aukštai aukštai virš visų, tampu išdidžiu ir nuostabiu. Įsimyliu idealizuotą save! Pajaučiu nesuvaldomą galią – mano lūpose saldžiausi pažadai klausytojams. Kaip gera, kad neturiu jų ištesėti, svarbu, žiūrovai, kad jūs tikite manimi.

Scenoje moku lengvai manipuliuoti jumis, žmogeliai, ir savo žavesiu prikaustyti kiekvieno žvilgsnį. Matau, kad esate sužavėti mano skleidžiamu su kauke pasitikėjimu, žavingumu ir tvirtumu. Kaip aš mėgaujuosi dėmesiu ir rūpesčiu, kuriais esu jūsų apsuptas!

image
http://www.pinterest.com

Scenoje pasaulis sukasi tik aplink mane. Kurdamas paskirtą vaidmenį, atsiriboju ir neprivalau gerbti žmonių, neprivalau paisyti kitų jausmų ir nuomonių. Visų žvilgsniams į mane nukrypus, jaučiu valdžią toms akims ir prieš mane nusilpusioms širdims.

Įsisuku į ekstazę, kai matau apsuktas žiūrovų galvas: jie nebemoka patys pasirinkti ir net nebežino, kaip turi gyventi. Žmonėms nejauku pakilti ir išeiti, lyg jaustųsi kalti… Jie taip lengvai prisitaiko ir net perima mano mąstymą!

  • Jūs savimyla! – išgirstu nuo scenos vienintelį iš visos minios.

Tai priverčia mane užbaigt vaidinimą šiandien.

Po pasirodymo.

Atsisėdu persirengimo kambaryje. Nuplešiu taip stipriai prilipusią tobulumo kaukę ir jautriai apsinuoginu. Nedrąsiai pakeliu akis priešais esantį veidrodį: regiu suskeldėjusią savo sielą. Skauda! Bijau!

Vaidinimo metu, puikiai galiu nuslėpti savo vidų. Tik būdamas tobulu pabėgu nuo savęs, nes pasislepiu nuo persekiojamo jausmo, kad galiu save be kaukės sunaikinti.

Buvau apkaltintas savimyla, bet aš savęs nemyliu…

Skelbimas galioja ir rytoj:

“Jei atitinkate tobulo žmogaus idealą, esate sėkmingas, savimi pasitikintis, žavingas žmogus, ši rolė jums!”

Parašykite komentarą

